loading...
rozblog
noor بازدید : 29 شنبه 22 مهر 1402 نظرات (0)

روش‌های سفید کردن دندان روش‌هایی هستند که می‌توانند موجب داشتن لبخندی زیبا و خیره کننده شوند. دندان‌های شما ممکن است در اثر موارد مختلف تغییر رنگ بدهند. تغییر رنگ دندان‌ها موجب کاهش اعتماد به نفس می‌شود و همچنین از زیبایی چهره شما می‌کاهد.بهترین دندانپزشکان در رشت در چنین شرایطی سفید کردن دندان می‌تواند گزینه مناسبی برای بازیابی اعتماد به نفس و افزایش زیبایی چهره شما باشد. برای سفید کردن دندان روش‌های مختلفی وجود دارد. اگر چه امروزه تبلیغات گسترده‌ای برای سفید کردن دندان در خانه انجام می‌شود اما هیچ کدام از روش‌های سفید کردن دندان در خانه نمی‌توانند به اندازه روش‌های پزشکی مفید و موفقیت آمیز باشند.

روش‌های پزشکی سفید کردن دندان، توسط دندانپزشک متخصص و با بهترین متریال در یک محیط تمیز انجام می‌شود. در این روش‌ها دندانپزشک متخصص تلاش می‌کند تا با حفظ سلامتی دهان و دندان مراجعه کننده، بهترین نتیجه را برای او رقم بزند. در ادامه قصد داریم این روش‌ها به صورت کامل بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

بلیچینگ دندان، یکی از بهترین روش‌های سفید کردن دندان

یکی از بهترین روش‌های سفید کردن دندان، بلیچینگ دندان است. با گذشت زمان و تحت تاثیر عوامل مختلف رنگ دندان‌ها به مرور تغییر می‌کند. به عنوان مثال مصرف زیاد چای و قهوه به مرور زمان سبب می‌شود تا رنگدانه‌های دندان تغییر رنگ بدهند و رنگ اصلی دندان تغییر پیدا کند. عوامل دیگر مانند مصرف دخانیات نیز موجب تغییر رنگ دندان‌ها می‌شوند. حال راه حل چیست؟

در این شرایط بلیچینگ به کمک شما می‌آید. با استفاده از بلیچینگ دندان که توسط دندانپزشک و در کلینیک انجام می‌شود، رنگدانه‌های دندان رنگ اصلی خود را باز می‌یابند. بلیچینگ با استفاده از یک ژل که حاوی هیدروژن پراکسید و کاربامید پراکسید است، انجام می‌شود. این ژل روی دندان‎‌ها پخش شده و موجب سفید شدن آن‌ها می‌شود.

ننتایج بلیچینگ دندان

این روش اگر به صورت اصولی انجام شود، می‌تواند نتایج فوق العاده‌ای را به همراه داشته باشد. همان طور که گفتیم به مرور زمان و تحت تاثیر عوامل مختلف ممکن است دندان‌های ما تغییر رنگ بدهند. در این صورت زیبایی لبخند ما از بین می‌رود. عوامل مختلف می‌توانند به مرو موجب تغییر رنگدانه‌های دندان شوند. در نتیجه تغییر رنگ دندان ظاهر می‌شود. البته شایان ذکر است که در برخی موارد تغییر رنگ دندان‌ها ممکن است به صورت ژنتیکی رخ دهد. با این روش می‌توان دندان‌ها را با هزینه‌ای مقرون به صرفه سفید کرد و به طرح لبخند زیبایی بخشید.

لمینت دندان یک روش محبوب برای سفید کردن دندان

لمینت از یک روکش سرامیکی محکم و درخشان ساخته می‌شود. لمینت دندان یکی از محبوب‌ترین روش‌های سفید کردن دندان است. نکته‌ی شایان ذکر این است که لمینت با کامپوزیت تفاوت دارد. مهمترین تفاوت آن‌ها در جنس آن‌ها است. این روکش سرامیکی طی مراحلی ساخته شده و در نهایت با استفاده از یک مواد مخصوص روی سطح دندان قرار می‌گیرد تا موجب زیبایی آن شود.

اگر قصد دارید دندان‌های شما جلوه‌ای خیره کننده داشته باشند، بدون شک پیشنهاد ما به شما لمینت دندان است. در این روش که عمری 15 ساله دارد، هیچ خطری سلامت دندان‌های شما را تهدید نمی‌کند. ابتدا قالب دندان‌های شما توسط دندانپزشک تهیه می‌شود و سپس لابراتوار روکش‌های سرامیکی را می‌سازد تا دندانپزشک آن‌ها را روی دندان شما نصب کند.

چه افرادی می‌توانند لمینت دندان را انجام دهند؟

تمامی افراد می‌توانند لمینت دندان را انجام دهند مگر اینکه برخی افراد به صورت ویژه از سوی دندانپزشک برای انجام این کار منع شوند. با استفاده از لمینت دندان فرم، اندازه و رنگ دندان‌های شما بسیار طبیعی جلوه می‌کند. بدون شک تا به حال بسیاری از سلبریتی‌ها را دیده‌اید که دندان‌هایی مرواریدی داشته‌اند و این راز برای شما سوال شده است.

جالب است بدانید اکثر سلبریتی‌ها برای داشتن لبخندی چشمگیر و درخشان لمینت را برای اصلاح طرح لبخند انتخاب می‌کنند. در صورتی که لثه‌های شما از سلامت کامل برخوردارند، لمینت بهترین انتخاب برای داشتن لبخندی بی نظیر است.

کامپوزیت دندان یکی از آسان‌ترین روش‌های سفید کردن دندان

اگر به دنبال داشتن دندان‌هایی زیبا و سفید هستید، و قصد دارید هزینه مناسبی صرف کنید، کامپوزیت یکی از مقرون به صرفه‌ترین روش‌های سفید کردن دندان است. کامپوزیت که یکی از خدمات زیبایی شمرده می‌شود، نوعی روکش است که با استفاده از یک خمیر مخصوص تهیه می‌شود. شما می‌توانید درجه سفید بودن کامپوزیت را خودتان انتخاب کنید. حتی شما می‌توانید در رابطه با اندازه و ضخامت آن نیز با دندانپزشک خود مشورت کنید.

https://drshamsdentist.com/%D9%85%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5-%D8%B1%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%AF%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D8%B4%D8%AA/

خمیر کامپوزیت طی چند مرحله و ترکیب شدن با مواد دیگر به یک روکش برای دندان‌های شما تبدیل می‌شود. سپس با استفاده از چسب مخصوص کامپوزیت روی دندان قرار گرفته و با استفاده از دستگاه UV در جای خود سفت و محکم می‌شود. بعد سفت و محکم شدن کامپوزیت، دندانپزشک اندازه و فرم کامپوزیت را مطابق با سلیقه مشتری تغییر می‌دهد. اگر کامپوزیت دندان در یک کلینیک معتبر دندانپزشکی و توسط دندانپزشک حرفه‌ای انجام شود می‌تواند تا 6 سال عمر مفید برای شما داشته باشد.

بگوییم کامپوزیت موجب اصلاح فرم دندان‌ها و زیبایی بخشیدن به آن‌ها می‌شود. ترمیم کامپوزیت بسیار آسان است و دندانپزشک می‌تواند در مدت زمان کوتاهی برای شما آن را انجام دهد. هنگام کامپوزیت کردن دندان‌ها تراشیده نمی‌شوند و اگر تراشیده بشوند، میزان آن بسیار اندک است. استحکام کامپوزیت مناسب است و در صورت مراقبت می‌توانید چندین سال از آن استفاده کنید. ظاهر کامپوزیت به رنگ و فرم دندان طبیعی شباهت دارد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 699
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 216
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 253
  • بازدید ماه : 817
  • بازدید سال : 17,642
  • بازدید کلی : 21,574